Zo, ben ik weer even met een minder bericht.
Vorige week woensdag op de A4 met een kilometer of 80 per uur een enorme schuiver gemaakt. Hierdoor is "alleen" mijn sleutelbeen gebroken en heb ik er werder niets aan over gehouden.

Engeltje op mijn schouder?
Rijkswaterstaat had een afzetting gemaakt achter de vangrail met rood/witte linten. Deze waren waarschijnlijk door de wind? losgekomen en waaide de snelweg over. Ik reed op de invoegstrook en keek regelmatig naar links om in te kunnen voegen. toen ik weer vooruit keek schok ik van het wapperende lint op ooghoogte. Hierdoor ben ik geschrokken, ben gaan bukken en remmen en ben gaan glijden. Op de foto kan je zien hoe mijn motor in de linten is verwikkeld. Eigenlijk heb ik nog mazzel gehad dat ik ben gaan glijden want als zo'n lint mijn stuur grijpt zijn de gevolgen niet te overzien.
Na een weekje de motor bekeken en die heeft minimaal €2100 schade volgens de dealer en de expert. De hele linkerkant is beschadigt. De linker kuip is stuk, stuur is krom, voorspatbord stuk, kofferdeksel stuk, schakelstangen afgebroken, spiegel heb ik nooit meer teruggezien etc. Ook mijn jas, broek handschoenen en helm zijn niet meer bruikbaar.
Nu eerst maar even de schuldvraag afwachten en dan weer op zoek naar een andere motor.
Oh ja, en natuurlijk ook eerst 6 weken herstellen.