Explicatie onderstaand ter verder
 leesvermaak.....
 leesvermaak.....Vandaag voor het eerst op de motor op visite in Houten en door alle gezelligheid toch in de filtetijd plus onverwachte nattigheid vertrokken. Had de navigatie op exploremeermodus (= o.a. onwijk alle snelweg) staan en na allerlei duistere omzwervingen tot Stadion Galgenwaard aan toe, toch maar een stukje de highway verkozen om later bij BiltseRading via Zeist verder binnendoor te gaan richting huis. Heb de tijd en rij dan (nu nog) het liefst binnendoor.
Enfin, A27 bij afslag VeeMarkt (
 afslag 30) staat mij toch (weer) een bekende avondfile .... die ik hoppa op de motor maar creatief heb gepasseerd.
 afslag 30) staat mij toch (weer) een bekende avondfile .... die ik hoppa op de motor maar creatief heb gepasseerd.Eerst op de rechtse rijbaan rijdend de file op baan richting afrit dus links voorbij gereden en mijzelf in de buurt van het puntstuk ingevoegd om vervolgens rustig
 tussen de twee rijen auto's tot aan het stoplicht voor te kruipen. Geen rare dingen noch boze autorijders bemerkt waarbij zelfs soms ruimte werd gemaakt. Ergens had ik toch een
 tussen de twee rijen auto's tot aan het stoplicht voor te kruipen. Geen rare dingen noch boze autorijders bemerkt waarbij zelfs soms ruimte werd gemaakt. Ergens had ik toch een   blij edoch schuld(ig) gevoel.
  blij edoch schuld(ig) gevoel. Schuldig want a) ik haal de afritfile in , b) voeg in vlak voor het puntstuk, c) rij tussen de twee rijen auto en d) positioneer mij gezellig knikkend voor het stoplicht (voor links en rechs) om vervolgens bij groen naar rechts weg te floepen.
Blij
 omdat ik zo toch wel wat voordelen van de motor heb weten te benutten. Niemand boos heb zien worden en stel dat ik dat met de auto had gedaan, als dat al zou kunnen, had ik beslist een complete kerstboom aan vingers en knipperlichten verzameld.
 omdat ik zo toch wel wat voordelen van de motor heb weten te benutten. Niemand boos heb zien worden en stel dat ik dat met de auto had gedaan, als dat al zou kunnen, had ik beslist een complete kerstboom aan vingers en knipperlichten verzameld.NB: Het stukje weg ken ik redelijk en normaliter ben je daar zo zeker 10-15min gekooid aan kwijt. Nu was ik binnen een paar minuten weer in vrijheid verlost van alle dwangmaatregelen.
Kortom, ik vraag mij af
 wat de norm is om netjes en efficiënt opstoppingen voorbij te gaan.
 wat de norm is om netjes en efficiënt opstoppingen voorbij te gaan. Je hebt natuurlijk ervaren (?) motorkunstenaars van krap 18 die opzij opzij rijden met hun roetspoor trekkende GSX1300R maar als oude starter ben ik met Antoinette vooral benieuwd naar wat de relaxte methodes.
Bij de rijschool mochten we sowieso niet tussen auto's rijden die opgesteld stonden voor al of niet een stoplicht. Er komt natuurlijk ook een moment dat ik een file kom en dan
 ga/moet beslissen of ik mij conform gedoogregeling er tusseninrij. Tot op heden heb ik dat (filerijden/nog) weten te ontlopen.
 ga/moet beslissen of ik mij conform gedoogregeling er tusseninrij. Tot op heden heb ik dat (filerijden/nog) weten te ontlopen.
 (Deauville)
 (Deauville)   (Diversion) __
 (Diversion) __

(M.I.A.)
(M.I.A.) 
  (ach als dat hun enige hoogtepunt is van die dag mogen ze van mij genieten de stumpers
  (ach als dat hun enige hoogtepunt is van die dag mogen ze van mij genieten de stumpers   en als je dan net met stoer vertoon vooraan bent gaan staan is dat niet je beste trots momentje
 en als je dan net met stoer vertoon vooraan bent gaan staan is dat niet je beste trots momentje