Nu vroeg ik mij ook af hoe en/of andere HDC'ers met hun pakezel, het uitwinkelen ervaren en dan met name de eventuele (omgevings)reacties.
De reden van dit topic was weer een leuke omstandigheid van vandaag.
Had de folder van de Lidl ingezien en kreeg (folders werken !!) ernstig behoefte aan een (boortol) persluchtsetje & fisheye voor de smartfoon. Goed excuus voor een ritje

Ik ga dan niet gelijk naar de shops maar rij een (te lange) omweg om natuurlijk Antoinette wat op te warmen en mijzelf prinsheerlijk te laten wapperen. Uiteindelijk toch bij de plaatselijke Lidl aangekomen. In de winkel, met de nodige rijen met wat aanspraak terwijl ik de gepakte handel in de armen hou. Toch weer wat meer meegenomen dan nog paste in de zijkoffers, dus het gereedschap en de koekjes gingen achter de klep voor de ingehouden borstkas(t).
Terwijl ik professioneel de spullen sta in de pakken, maakt een man - type Haagse Duncan uit Curaçao - een vriendelijk praatje, "is dat een 1200". Nee, hoor, krap 650. Oh. hij ziet er toch uit als een vette 1200, "wat rijdt ie"..... Ik zeg 1:20, "nee hoe hard..." ik zeg ieder geval 170 maar mogelijk 190. "Da's zeker kicken".... inderdaad ervoer ik die wat hoger snelheden ook zo maar weer iets anders dan hij zich inbeeldde. (Roffel, tril, schud, oei, knetter, ik wil relax 91). "Was kost dat nou allemaal ?"
Ik antwoord dat het iig minder is dan een 5e hands auto, 10tje wegenbelasting met verzekering van een paar euro. Hij kijkt mij ongelovig aan, denkt en kijkt nog 's met meer interesse, meldt mij vervolgens dat hij vanuit kosten dat ook maar's gaat overwegen. Ik denk dat m'n 1:20

Wat mij telkenmale aan het opvallen is dat je op één of andere manier altijd wel reacties krijgt (of misschien juist uitlokt

Laat maar 's weten hoe jullie dat ervaren, vermits je